„Billa priniesla na Slovensko ako prvá lojalitný program, prostredníctvom ktorého začala odmeňovať svojich zákazníkov plyšovými hračkami. Na základe našich skúseností v oblasti detských kampaní a lojalitných programov nadväzujeme na úspech minuloročnej kampane Vitamani a našim zákazníkom dávame opäť príjemný bonus za nákup v sieti našich supermarketov,“ hovorí Oliver Vališ, marketingový riaditeľ BILLA Slovensko.
V rámci druhej série Vitamanov prináša BILLA šesť nových plyšových hračiek v podobe ovocia a zeleniny. Každá z nich má svoje meno a vlastný príbeh. Druhú sériu Vitamanov tvoria: karfiol Karfio Mio, citrón Don Grimasso, špargľa Špargilera, malina Malin Monroe, kokos TyKokso a tekvica Terka Monsterka.
„Kampaň Vitamani je komunikovaná aj novým TV spotom, ktorý je založený na chytľavej hudbe a zobrazuje nových Vitamanov ako hudobné hviezdy,“ dopĺňa Oliver Vališ. Komunikácia prebieha aj prostredníctvom OOH nosičov, profilu na Facebooku a tiež letákov a POS materiálov na predajniach. Pre deti je určená nová hudobná mobilná aplikácia. Súčasťou kampane bola aj teasingová fáza. BILLA v rámci nej zverejnila teasingované video, ktorého témou bola nová odroda karfiolu Karfio Mio v predajniach BILLA.
Plyšové hračky podľa svojho výberu si môžu zákazníci zakúpiť za zvýhodnenú cenu na základe zbierania špeciálnych nálepiek - Vitabodov, ktoré si nalepia na hraciu kartu. Za každých 5 eur nákupu dostane zákazník jeden Vitabod. Konečná cena plyšovej hračky závisí od počtu Vitabodov, ktoré zákazník pri jej kúpe predloží. Dodatočné Vitabody môžu zákazníci získať aj za nákup vybraných produktov označených v akciovom letáku. A tiež aj ako odmenu za úspešné dokončenie hry Vitabanka na stránke projektu.
Vizitka kampane:
Názov kampane: BILLA Vitamani2
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Jozef Chmel, Peter Rajčák
Strategy Director: Radka Gbelská
Account Director: Mirka Viteková
Animácia, produkcia: Plaftik
Réžia: Plaftik
Hudba: Marek Záriš
https://www.youtube.com/watch?v=5ebCV-nIa28
Zdroj: red

