Denník N zverejnil prvé výsledky. Šéf vydavateľstva N Press Lukáš Fila na webe tvrdí, že tlačené vydanie denníka malo vo februári predaj 5 900 kusov. Z toho predplatiteľov bolo ku koncu mesiaca 2 550 a stánkový predaj predstavoval 3 350 kusov. Ide o neauditované čísla.
Fila hovorí, že takéto čísla sú postačujúce. "Naplnil sa tak náš cieľ, aby predaj tlače po odrátaní tlačiarenských a distribučných nákladov bol ziskový," uvádza na webe. Denník pritom nie vždy predal platenú reklamu a namiesto nej použil autoinzerciu.
Tlačený predaj nie je zatiaľ oficiálne auditovaný v ABC SR. Vydavateľstvo plánovalo v priebehu marca rokovať, ako povedal Fila pre Stratégie.
Denník N ku koncu februára evidoval dokopy 9 239 predplatiteľov, z toho už spomínaných 2 550 si predpláca print+digitál a takmer 7 tisíc iba digitál. Digitál je lacnejší, stojí 4,9 eura mesačne, kým print+digitál 9,9 eura.
Hlavný konkurent Denníka N Sme predával za rok 2014 priemerne 39 917 kusov. Pozrite si prehľad všetkých denníkov.
Čo funguje online a offline? Aká je budúcnosť televízie? Ako si získať zákazníka? Aj o tom budú hovoriť najdôležitejší ľudia v mediálnej a marketingovej brandži na konferencii Living on the Edge vo štvrtok 26. marca. Príďte na Living on the Edge aj vy. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.
Zdroj: ik