StoryEditor

mBank hľadá v tendri agentúru na sociálne médiá

17.03.2015, 08:00
Vyberá si z ôsmich agentúr. Doteraz si správu sociálnych sietí a médií banka zabezpečovala sama.

Internetová banka mBank si v týchto dňoch vyberá agentúru, ktorá zastreší jej komunikáciu na sociálnych médiách. Doteraz si správu sociálnych sietí a médií banka zabezpečovala sama so svojím interným tímom, po novom by k nemu mal pribudnúť externý partner v podobe agentúry.

Investície do spravovania sociálnych médií sú v prípade internetových bánk logickým krokom. Predstavujú totiž pre nich jeden z najdôležitejších komunikačných kanálov. Aj z tohto dôvodu sa mBank rozhodla najať social media agentúru, tá bude mať na starosti komunikáciu na Slovensku i v Česku. V tendri je prihlásených osem agentúr.

"Okrem ostatných parametrov je pre nás dôležitá kvalita a komplexnosť nástrojov, ktoré nám v súvislosti so správou sociálnych médií agentúry dokážu ponúknuť – od aktívneho monitoringu, cez podrobný reporting, až po plánovanie obsahu, alebo prideľovanie a schvaľovanie reakcií," hovorí na margo tendra PR manažér a hovorca mBank Tomáš Palovský.

Zároveň Palovský pre Stratégie potvrdzuje trend, že agentúry si sami vytvárajú vlastné platformy a nástroje na správu sociálnych sietí. Dôvod, prečo agentúry investujú do vytvorenia týchto nástrojov, je že súčasná správa sociálnych sietí si vyžaduje prepracovanejšie funkcie. A práve tie chcú agentúry docieliť vlastným vývojom. Príkladom je agentúra digitask, ktorá z dostupných nástrojov využíva Socialbakers, zvyšok tvoria vlastné nástroje. V poslednom období prišiel i TRIAD Advertising s novým nástrojom s názvom Kontentino. Otvorene priznáva, že z tých oficiálnych im žiadny nevyhovoval.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 21:33