Oznámenie Durexu, že v spolupráci so spoločnosťou Siren Mobile predvedie prelomové technologické riešenie, ktoré zlepší sexuálny život ľudí po celom svete, spôsobila státisícovú návštevu webu. Globálne médiá a sociálne siete ešte znásobili očakávania spotrebiteľov.
Včera však Durex zverejnil video, v ktorom páry ktoré sa dobrovoľne prihlásili na testovanie tejto technológie a ktoré dychtili po tom, aby dali svojmu milostnému životu nový impulz, s prekvapením zistili, že odpoveďou je obyčajné tlačidlo, ktoré mali celú dobu pred očami- tlačidlo „vypnúť“. Video sleduje emocionálnu cestu vybratých betatesterov a upozorňuje na to, ako sa stávame otrokmi technológií. Okrem tohto videa bol zverejnený výskum Durhamskej univerzity, ktorého zadávateľom bola značka Durex. Odhaľuje, že všadeprítomné využívanie technológií má vážne dopady na to, ako často sa milujeme, dokonca ako skracuje dĺžku milovania a vedie k postupnému napätiu vo vzťahu.
Ukonwa Oj, šéfka oddelenia pre globálny marketing značky Durex, k tomu uviedla: „Technológie hrajú veľmi podstatnú rolu v našich osobných životoch a vzťahoch. Preto sme sa rozhodli preskúmať, ako môžu byť využité v náš prospech tak, aby zlepšili naše sexuálne životy. Zistili sme, že najjednoduchšia odpoveď býva častokrát aj tá najúčinnejšia. Po hodinách konzultácií nespočetného množstva odborníkov, výskumov na akademickej pôde a nekonečných kvalitatívnych rozhovoroch sa ukázalo, že riešenie je také jednoduché! A síce, že milostný život naštartuje predovšetkým to, keď zo splání vyradíme smartfóny, tablety alebo televíziu. Nesmierne nás teší odozva na túto kampaň a samotné video. A o to viac, že sa v kalendári približujeme k celosvetovej aktivite Hodina Zeme. Dúfame, že to aspoň do istej miery opäť spojí niektoré páry, ktoré dovolili, aby ich moderné technológie nielen v posteli rozdelili.“
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
http://youtu.be/O925jNVmpOQ
Zdroj: red