StoryEditor

Mindshare sa spojil s daren&curtis

12.02.2015, 15:57
Daren&curtis bude vypomáhať najmä v digitálnej kreativite.

Mediálna agentúra Mindshare a reklamná agentúra daren&curtis sa spojili. Partnerstvo vzniklo podľa slov zástupcov agentúr z dôvodu potreby prepojenia kreativity so stratégiou.

„Tak ako v živote aj v marketingu platí, že je úžasné, keď máte po boku silného partnera, ktorý dokáže zachytiť aktuálne dianie vo svete médií. Práve tak vznikla vzájomná harmónia a pochopenie so silným partnerom Mindshare,“ tvrdí Jakub Čech, CEO daren&curtis na margo novej spolupráce v mediálnych vodách.

Podobne to vníma i druhá strana, na čele s CEO Mindshare, Richardom Kopunikom. V Mindshare veríme, že všetko sa začína a končí v médiách. Schopnosť zachytiť kľúčové zmeny a reagovať na ne v správnom čase odlišuje úspešné značky od neúspešných. Staré modely už neplatia. Úspech znamená nájsť odvahu prekročiť hranice možného.“ Dôležité podľa neho je práve prispôsobenie sa nárokom trhu.  „Našou odpoveďou je adaptívny marketing. Chceme prinášať našim klientom tie najefektívnejšie komunikačné riešenia. Či už ide o malú digitálnu kampaň alebo komplexný projekt so zapojením všetkých dostupných mediálnych nosičov, práve silný kreatívny partner, ako daren&curtis, nám pomôže naplniť naše ambície.“

Kooperácia spoločností sa zatiaľ podpísala pod vianočnú kampaň Lenovo s Ashtonom Kutcherom a pod kampane pre giganta v oblasti čistiacej techniky, Kärcher. 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 06:28