StoryEditor

Tipujte víťaza Cannes a vyhrajte lístky na Pohodu

12.06.2015, 19:48
Wiktor Leo Burnett a Stratégie aj tento rok hodnotia tie najlepšie svetové reklamy uplynulého roka. Pridajte sa medzi porotcov projektu Cannes Predictions 2015 aj vy a hrajte o lístky na festival Bažant Pohoda.

Agentúra Wiktor Leo Burnett štartuje svoj už 13. ročník projektu s názvom Cannes Predictions, v ktorom tentoraz predstaví 20 horúcich kandidátov bojujúcich o najvyššie ocenenia na festivale Cannes Lions 2015.

Počas nasledujúcich dní vám vo veľkom reklamnom súboji medzi WLB a Stratégiami ponúkneme niekoľko horúcich kandidátov na prestížnu sošku leva. Každý deň predstavíme minimálne dve reklamy z jednej kategórie, v ktorej budú v Cannes súťažiť.

Z nich si svojho favorita vyberie vždy jeden člen z každého tímu. Na záver svoje tipy opäť porovnáme s festivalovými výsledkami a podľa počtu získaných bodov určíme víťaza.

Aktuálne sa v minulom roku Stratégiám podarilo stav duelov vyrovnať na 2:2. Kto sa ujme vedenia tentoraz?

Ak máte chuť zmerať si sily s porotou v Cannes a vyhrať lístky na festival Bažant Pohoda, navštívte www.cannespredictions.sk a pozrite si kompletnú dvadsiatku!

 

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom Agentúra dvadsaťročia, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec.

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 05:50