Novým spotom bude Slovnaft s nami hovoriť cez sviatky. Dozviete sa v ňom, čo spoločnosť vyrába. Palivo to nie je.
V prípade Slovnaftu je známe, že o kreativitu sa delia dve agentúry - Wiktor Leo Burnett a Istropolitana Ogilvy. Táto kreativita pochádza z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Nový spot v číslach:
Na nakrúcaní sa podieľal 60 členný štáb
Pri niektorých motívoch bolo v jednom momente na pľaci vrátane komparzu až 150 ľudí.
Spot sa nakrúcal na 5 lokalitách a nakrúcanie trvalo 2 dni.
Väčšina záberov bola nakrúcaná na 100 framov za sekundu, aby sa dali zábery podľa potreby spomaliť.
Všetky zábery boli nakrúcané v rozlíšení 5K, čo je približne 5 – násobná hodnota HD kvality.
https://www.youtube.com/watch?v=sRfWplotBNI
Zdroj: eb.

