Český odborný týždenník Marketing & Media bude mať od 1. júla nového šéfredaktora. Stane sa ním 32-ročný Filip Rožánek, analytik a konzultant so špecializáciou na digitálne médiá a sociálne siete. Informuje MediaHub.cz.
Rožánek vystrieda Milana Hladkeho, niekdajšieho Creative Directora agentúry Vaculik Advertising, ktorý bol šéfredaktorom Marketing & Media od marca 2014. S vydavateľstvom Economia má Hladký naďalej externe spolupracovať.
Rožánek rozhodne odmietol špekulácie, že by s jeho vymenovaním došlo k postupnému prechodu časopisu do online podoby. "Stal som sa šéfredaktorom časopisu, nielen webu, a chceme ďalej robiť papierovú podobu tohto týždenníka," vyhlásil. Viac na MediaHub.cz.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: MediaHub.cz, red

