Na Slovensko prichádza DECATHLON - športová značka. Na svoj rozbeh si vybrala agentúru MARK BBDO. Tá prišla s myšlienkou premeniť Bratislavu na športovisko.
Kampaň štartuje najmä v outdoorových a printových médiách. Agenetúra prepojila bratislavské známe miesta ako hrad či Ufo s rodinnými športovými aktivitami. Na frekventovaných bratislavských miestach sú umiestnené plne brandované zastávky. Na nich nájdete presnú trasu do najbližšej predajne. Trasy sú vyznačené tak, ako bývajú označené turistické trasy a chodníky.
Kampaň je zastrešená claimom - Meníme Bratislavu na veľké športovisko.
Vizitka:
Klient: Decathlon Slovensko
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Rastislav Záležák
Copywriter: Michal Roháček, Juraj Chmel, Petra Vitázková
Grafická spolupráca: Richard Lang, Jozef Harangózó, Martin Larry Janák, Adam Cigánik
Strategy: Michal Bláha, Marian Timoracký
Executional Director: Peter Beláň
Account Manager: Peter Pribus
Media Planning: OMD
Zdroj: eb.