StoryEditor

Na Slovensko prichádza nová športová značka

08.04.2015, 11:26
Takto zahájila svoju prvú kampaň.

Na Slovensko prichádza DECATHLON - športová značka. Na svoj rozbeh si vybrala agentúru MARK BBDO. Tá prišla s myšlienkou premeniť Bratislavu na športovisko. 

Kampaň štartuje najmä v outdoorových a printových médiách. Agenetúra prepojila bratislavské známe miesta ako hrad či Ufo s rodinnými športovými aktivitami. Na frekventovaných bratislavských miestach sú umiestnené plne brandované zastávky. Na nich nájdete presnú trasu do najbližšej predajne. Trasy sú vyznačené tak, ako bývajú označené turistické trasy a chodníky. 

Kampaň je zastrešená claimom - Meníme Bratislavu na veľké športovisko. 

Vizitka:

Klient: Decathlon Slovensko

Agentúra: MARK BBDO Bratislava

Creative Director: Vlado Slivka

Art Director: Rastislav Záležák

Copywriter: Michal Roháček, Juraj Chmel, Petra Vitázková

Grafická spolupráca: Richard Lang, Jozef Harangózó, Martin Larry Janák, Adam Cigánik

Strategy: Michal Bláha, Marian Timoracký

Executional Director: Peter Beláň

Account Manager: Peter Pribus

Media Planning: OMD

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 03:41