O tom, ktorá agentúra získa rozpočet firmy Provident Financial, budú hlasovať zákazníci a zamestnanci.
Provident Financial si v týchto dňoch vyberá reklamnú agentúru. O tom, ktorá agentúra získa budget firmy poskytujúcej pôžičky, rozhodnú samotní zákazníci a zamestnanci firmy. Práve oni budú mať konečné slovo. Na našom trhu zatiaľ nie je známy podobný prípad.
V hre je vytvorenie strategického konceptu komunikácie pre Provident Financial, prvé kolo výberového konania je uzavreté. Z neho do druhého kola postúpili tri agentúry, dve české Cream Prague a Malá agentúra a jedna slovenská Creative Department. S agentúrou Malá agentúra momentálne spoločnosť spolupracuje. Pri výbere, ktorá z nich bude po novom zodpovedná za koncept, dá spoločnosť na názor zamestnancov a zákazníkov a to spoločne na Slovensku a v Česku.
„Prvú selekciu návrhov robilo marketingové oddelenie. Bolo to overenie toho, do akej miery prezentované koncepty zodpovedali briefu a napĺňali naše interné predstavy,“ priblížila pre Stratégie tento nezvyčajný krok v tendrovacom procese hovorkyňa spoločnosti Diana Priechodská Brodnianska. „Momentálne zbierame spätné väzby na jednotlivé návrhy od našich zamestnancov a zákazníkov v Českej republike a na Slovensku. Na základe ich výberu rozhodneme, s ktorou agentúrou budeme rokovať o podmienkach spolupráce,“ dodáva.
Výsledok tendra bude oznámený koncom januára.
Zdroj: eb.