Zlatý Bažant na jeseň roku 2014 uskutočnil výberové konanie. O kreativitu sa bude po novom starať Wiktor Leo Burnett.
Zlatý Bažant tak vystrieda po šiestich rokoch Istropolitanu Ogilvy. Tá pivnej značke priniesla kreativitu v známom koncepte Svetové slovenské pivo. Koncept zarobil agentúre na viacero národných ocenení, poznať ho môžete vo viacerých prevedeniach. S akým kreatívnym riešením prišla agentúra Wiktor Leo Burnett bude známe o pár dní.
"Je prirodzené, že po šiestich rokoch úspešnej spolupráce sme sa rozhodli pristúpiť k výberovému konaniu na kreatívnu agentúru. Agentúra Wiktor Leo Burnett nás v priebehu výberu presvedčila predovšetkým kreatívnym riešením, ktoré pre značku vytvorila. V súčasnosti s agentúrou pracujeme na doladení zmluvných podmienok a spoluprácu naplno odštartujeme v najbližších dňoch,“ hovorí David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: „V mene značky Zlatý Bažant by som sa chcel poďakovať agentúre Istropolitana Ogilvy za ich obrovský prínos pre značku počas uplynulého obdobia, ako aj za mimoriadne profesionálnu spoluprácu. Bolo nám cťou spolupracovať s osobnosťami marketingovej komunikácie v agentúre, ktorá patrí medzi TOP na Slovensku.“
Zdroj: eb.

