Virtuálny mobilný operátor Tesco Mobile prichádza s novou kampaňou. Takto stvárnila jeho agentúra - MADE BY VACULIK volania zadarmo vo vlastnej sieti.
Prišiel čas spláchnuť svoje vnútorné obavy, či je ponuka Tesco mobile v skutočnosti naozaj taká výhodná a potenciálni zákazníci majú – ako hovorí headline – jednoducho poslať svoje pochybnosti „niekam“.
V televíznom spote sa predstavuje mladá žena, ktorá s ľahkosťou ignoruje svoj vnútorný hlas, čo sa jej snaží nahovoriť, že naletela na sladké reči o volaniach zadarmo. Najprv ho operie, potom ho zabuchne do skrinky, až ho napokon spláchne a užíva si svoje zaslúžené volania zadarmo v Tesco mobile.
Nová kampaň bude mať podporu vo forme tridsaťsekundových TV spotov a dvadsaťsekundových zostrihov. Kampaň sa objaví aj v predajniach Tesco.
Vizitka:
Creative Director: Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Gergely Németh
Strategy: Eva Šinková
Account Manager: Marián Záhorec, Alexandra Franková
Production: Savage
Režisér: Wolfberg
Fotograf: Jakub Klimo
Tesco Mobile Marketing Manager: Alexander Vlčko
Tesco Mobile Marketing Specialists: Barbora Zajacová-Vanková, Jakub Vajda
https://youtu.be/G9fI5HIa9r0
Zdroj: eb