Coco de Mer je obchod s dámskou bielizňou, ktorý nájdete vo Veľkej Británii. Dostať v ňom aj rôzne bizarné pomôcky. Zrejme to inšpirovalo londýnsku agentúru TBWA k tomu, čo vytvorila. Krátky film by sa síce nedal použiť ako TV spot, no za to stihol obehnúť internet. Ak ho dopozeráte až do konca, uvidíte množstvo žien v spodnej bielizne v podivných situáciách. Pri niektorých sa vám dokonca môže zdvihnúť žalúdok...
Okrem nablýskanej reklamy na energetické nápoje ste počas zápasu Super Bowl mohli vidieť i spot, ktorý zobrazoval domáce násilie. Počas odvysielanej minúty ste však nevideli žiadne bitky či hrubosť. Ale iba zábery na dom, v ktorom došlo k násiliu. Od vylomených dverí, rozbitého obrazu až po dierach v stene. Spot sprevádza ženský vystrašený hlas v telefóne, ktorý síce volá na záchranné číslo 911, ale objednáva si pizzu s feferónkami a hubami. Odkaz kampane znie: Ak vy nemôžete hovoriť, je na nás, aby sme počúvali.
Kampaň vznikla na podnet reálneho prípadu, v ktorom hráč amerického futbalu Ray Rice bol prepustený z tímu, keď sa na internete objavilo video, ako udrel svoju ženu do bezvedomia.
Za touto reklamou síce nestojí žiadna veľká značka, ale nápad by mohol byť prijatý i u veľkých hráčov. Teda, ak sú zástancami šokovej terapie. Mladý študent z Chicaga chcel odpromovať svoj najnovší film. Nemal príliš veľa peňazí a tak na samolepiace fólie vytlačil názov svojho filmu, dodal mu hororový vzhľad a fóliami oblepil oči modelov a modeliek na rôznych reklamných plagátoch. Vyzerali, akoby mali vypichnuté oči, ktoré krvácajú.
Gillette si do svojej reklamy požičal charakter bojovných hrdinov – Iron Man, Hulk, Kapitán Amerika a Thor. Vraj najnovšie čepele majú mať silu za všetkých štyroch. Či budete mať chuť holiť si bradu po takejto reklame, ťažko povedať.
Zdroj: Erika Brindzová