Cieľom kampane je osloviť mladšiu generáciu užívateľov, ktorí by rovnako ako ich rodičia, odovzdávali tradíciu značky Mora ďalej svojimi deťom. „Veríme, že toto je iba začiatok, ktorým sa nám podarí nasmerovať Moru k mladším užívateľom. Cieľom je posunúť vnímanie značky u koncových spotrebiteľov, ako značky vyvíjajúcej sa v čase,“ hovorí Veronika Vlášková, marketingová manažérka značky Mora.
Spoločnosť Mora sa dlhodobo orientuje na rodinný typ klientely, priateľských a spoločenských ľudí, pre ktorých je rodina prioritou. Toto posolstvo zostáva naďalej zachované aj v novom logu a slogane: MORA – radosť domova. „Značka prešla vizuálnou zmenou identity tak, aby zostali zachované tradičné hodnoty, na ktorých je postavená, ale zároveň signalizuje, že prináša moderné spoľahlivé riešenia, ktoré ocenia aj mladší zákazníci,“ vysvetľuje Veronika Vlášková.
Súčasťou kampane je tiež inovovaná webová stránka spoločnosti a online kampaň, komunikácia na sociálnych sieťach, tiež video s názvom Mora sa mení v čase už 190 rokov. Krátka, ani nie minútová, snímka mapuje pomocou dobových fotografií vývoj spoločnosti od roku 1825 až po súčasnosť a zvýrazňuje jej hlavné prívlastky: „rodinná, česká, spoľahlivá, dostupná, tradičná, starostlivá“. Svojich súčasných zákazníkov predstavuje Mora na konci videa ako mladé rodiny s malými deťmi. „Naším cieľom je, aby značka Mora patrila do prvého výberu mladých rodín, ktoré si zariaďujú vlastnú domácnosť. Ponúkame spoľahlivé spotrebiče za dostupné ceny. Spotrebiče Mora sú charakteristické praktickým dizajnom, pričom poskytujú všetky potrebné funkcie. Sú ideálne pre tých, ktorí nepotrebujú vlastniť najnovšie vychytávky, ale vyhľadávajú kvalitu za primeranú cenu,“ zdôrazňuje Veronika Vlášková.
Autorom kampane je česká agentúra Yashica.
https://www.youtube.com/watch?v=AxFpAmv5j3M
Zdroj: red