K 20. výročiu tlačených Stratégií pridal jediný slovenský mesačník o médiách, reklame a marketingu aj digitálny úspech. Web Stratégie.sk má za sebou historicky najúspešnejší rok.
Stratégie.sk dosiahli v roku 2014 priemernú mesačnú návštevnosť 85 664 RU podľa AIMmonitora. Medziročne rástli až o 33,3 %.
V druhom polroku si pripísali Stratégie niekoľko rekordov: v októbri sa prvýkrát dostali nad 100 tisíc a dosiahli vôbec najvyššiu návštevnosť v histórii 118 083 RU. Zaznamenali tiež najvyššiu čítanosť 489 902 PV.
"Medzi najčítanejšie z celého roka patril predaj Petit Pressu a všetko okolo neho. Čitateľov Stratégií zaujímali tiež viaceré televízne témy, udalosti ako prezidentské voľby či olympiáda a personálne prestupy v B2B brandži," hovorí Ivan Krasko.
Čo sa týka B2C webov o médiách, marketingu a reklame Mediálne.sk už dva roky po sebe klesá - minulý rok na 91 108 RU (pokles o 7,7 %). Web O médiách dosiahol 74 136 RU (v roku 2013 nebol v audite celý rok, od apríla do decembra mal 57 882 RU).
Stratégie patria do vydavateľskej skupiny MAFRA Slovakia, ktorej vlajkovou loďou sú Hospodárske noviny. Od konca roka 2010 sú súčasťou HNonline.sk.
Priemerné mesačné RU Stratégií podľa AIMmonitora:
Vývoj RU a PV Stratégií po mesiacoch podľa AIMmonitora:
Výborný rok má za sebou aj materský web HNonline.sk, ktorý dosiahol mesačnú návštevnosť 570 079 RU a rástol 13,9-percentným tempom. Jeho najsilnejšia sekcia je HNstyle (159 165 RU). FinWeb dosiahol 122 325 RU, HN poradňa 113 741 RU.
Priemerné mesačné RU HNonline podľa AIMmonitora:
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red