Michal Pastier, Creative Director, Zaraguza
Tešíme sa najmä z podpory a rastu zákaziek na online videá. Tým, že sa na ne zamerali Google aj Facebook, stúpa aj ich kvalita, lebo sa uprednostňuje práve kvalitný obsah. Aj veľké značky začali presúvať svoje rozpočty z TV práve do produkcie a distribúcie online video obsahu.
Marek Šulik, Performance Marketing Director, VISIBILITY
Možno ich potešil tým, čím potešil aj nás. Teda tým, že trh stále rastie, klienti pribúdajú a investujú do online čoraz viac peňazí. Tešiť ich môže stúpajúci záujem klientov o vzdelávanie. U nás v agentúre sme zaregistrovali výrazný nárast v počte ľudí, ktorí čítajú naše články, pozerajú naše videoblogy alebo navštevujú online semináre. Verím, že tento trend bude pokračovať aj v roku 2015. Je to dôležité pre rozvoj celého trhu.
Michal Teplica, CEO, digita.sk
Neviem, či sa rok 2014 môže spájať s potešením pre online marketérov, keďže majú omnoho viac práce. Fajn je, že celý trh pochopil, že svet, v ktorom aktuálne žijeme, je digitálny. Tomu zodpovedá spotrebiteľské správanie a konzumácia médií.
Daniel Zaiček, Sales & Marketing manager, B2B Group
Z nášho pohľadu rok 2014 priniesol rozšírenie povedomia o našej práci. Spoločnosti identifikovali nutnosť potreby využitia integrácie online marketingu do svojej marketingovej stratégie. Kopírujú tak nezastaviteľný trend, ktorý sem prichádza zo západných krajín. Výsledkom je zvýšená online marketingová gramotnosť samotných zamestnancov, ktorí sa prihlasujú na početné vzdelávacie kurzy. Tieto kurzy, školenia, workshopy veľmi prispievajú k spomínanému pozitívnemu efektu. Preto vnímame rok 2014 z tohto hľadiska oveľa lepšie a tešíme sa na rok 2015.
Tento článok vyšiel v magazíne Stratégie, ktoré sú práve teraz v predaji.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Stratégie