StoryEditor

Zlatý klinec: Shortlistové kampane sú už známe

14.05.2015, 22:20
Pozrite si, čo má šancu na zisk ocenenia kráľovskej kategórii Kampaň.

Do Zlatého klinca sa tento rok zapojilo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami. V kráľovskej kategórii Kampaň sa zo 14 prihlásených prác dostali len štyri na shortlist. Pozrite si, ktoré budú mať zajtra večer šancu na zisk ocenenia.

 

 

 

 

 

Polliter neriešenia
Kategória: J1 – Kampaň pre komerčné subjekty
Agentúra: Triad Advertising
Agentúra spojila teenagerom pollitrovú Kofolu ss GIFmi a momentami, kedy neriešia, a internetový fenomén GIF vytiahli do televízie či outdooru, alebo pomocou aplikácie si mohli zdieľať vlastné GIF cez www.neriesenie.sk.

 

Bambuľka
Kategória: J1 – Kampaň pre komerčné subjekty
Agentúra: MADE BY VACULIK



 

Knižná šifra
Kategória: J2 – Selfpromo kampane
Agentúra/Klient: Martinus.sk
Kampaň rezonovala poča celého marca - mesiaca knihy.




Ľudia bez pomoci
Kategória: J3 - kampaň pre neziskové organizácie
Agentúra: Apple Pie
Kampaň mala za cieľ zviditeľniť tému bezdomovcov a ukázať ich v inom svetle ako ich ľudia vnímajú. Ukázať ich ako tých, ktorí pomáhajú iným napriek tomu, že pomoc sami potrebujú.

 

Príďte si pozrieť prezentácie shortlistových prác z kategórie Kampaň naživo počas sprievodného programu Zlatého klinca, a to v piatok 15. mája o 9.00 hod. do Malej sály bratislavského Istropolisu. Vstup je voľný.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 01:43