Do Zlatého klinca sa tento rok zapojilo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami. V kráľovskej kategórii Kampaň sa zo 14 prihlásených prác dostali len štyri na shortlist. Pozrite si, ktoré budú mať zajtra večer šancu na zisk ocenenia.
Polliter neriešenia
Kategória: J1 – Kampaň pre komerčné subjekty
Agentúra: Triad Advertising
Agentúra spojila teenagerom pollitrovú Kofolu ss GIFmi a momentami, kedy neriešia, a internetový fenomén GIF vytiahli do televízie či outdooru, alebo pomocou aplikácie si mohli zdieľať vlastné GIF cez www.neriesenie.sk.
Bambuľka
Kategória: J1 – Kampaň pre komerčné subjekty
Agentúra: MADE BY VACULIK
Knižná šifra
Kategória: J2 – Selfpromo kampane
Agentúra/Klient: Martinus.sk
Kampaň rezonovala poča celého marca - mesiaca knihy.
Ľudia bez pomoci
Kategória: J3 - kampaň pre neziskové organizácie
Agentúra: Apple Pie
Kampaň mala za cieľ zviditeľniť tému bezdomovcov a ukázať ich v inom svetle ako ich ľudia vnímajú. Ukázať ich ako tých, ktorí pomáhajú iným napriek tomu, že pomoc sami potrebujú.
Príďte si pozrieť prezentácie shortlistových prác z kategórie Kampaň naživo počas sprievodného programu Zlatého klinca, a to v piatok 15. mája o 9.00 hod. do Malej sály bratislavského Istropolisu. Vstup je voľný.
Zdroj: Katarína Hrnčárová