StoryEditor

Hodnotenie: Najväčšie rozdiely v TV spotoch, vzácna zhoda v online

16.02.2015, 10:00
Január patril medzi slabšie mesiace, aj čo sa týka počtu prihlásených prác. Celkovo vynikli len práce pre klientov Tatra banka a Magna Deti v núdzi.

Január patril medzi slabšie mesiace, aj čo sa týka počtu prihlásených prác. Celkovo vynikli len práce pre klientov Tatra banka a Magna Deti v núdzi.

Agentúrou mesiaca sa stala Istropolitana Ogilvy, ktorej práca Podeľte sa pre organizáciu Magna Deti v núdzi zabodovala u oboch častí poroty. Dokonca sa umiestnila na prvých miestach vo všetkých troch kategóriách, kde bola prihlásená. Kampaň v kategóri Social získala najvyššie známky zo všetkých januárových prác.



V kategórii TV spotov vznikli najväčšie bodové rozdiely v hodnotení kreatívnej a zadávateľskej časti poroty.  Celkovo zadávatelia ohodnotili prihlásené TV spoty vyššími známkami a až päť z ôsmich spotov posunuli do záverečného hodnotenia, teda im pridelili vyššiu priemernú známku ako 5. Kreatívci ohodnotili len jeden TV spot známkou vyššou ako 5 bodov.



 

V printoch žiadna z prác nezaujala porotcov natoľko, aby jej udelili vyššiu známku, všetci sa pohybovali okolo hranice 3 bodov.

V outdoore vznikla vzácna zhoda medzi porotcami a výsledné poradie prác je rovnaké u oboch častí poroty. Aj keď zadávatelia hodnotili mierne vyššími známkami, ani jedna práca neprekročila hranicu 5 bodov.

Hoci sa hodnotenia porotcov v online kampaniach a videách takmer zhodovali, len jedna práca ich oslovila natoľko, aby ju posunuli do záverečného hodnotenia a umožnili jej získať 30 bodov do súťaže Agentúra roka.

 

Pri hodnotení bannerovej reklamy Guličky z dielne Wiktor Leo Burnett pre J&T Banku mali poroty úplne odlišné názory. Kým u zadávateľskej časti poroty práca zabodovala tak, že jej udelili 5,50 bodov, kreatívnu časť poroty nezaujala a dostala len 3,67 bodov.

 

Do kategórií Mobile & Apps a New media neboli prihlásené žiadne práce.

Všetky januárové práce prihlásené do Hodnotenia Stratégií aj s komentármi porotcov si môžete pozrieť tu.

 

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 12:56