StoryEditor

Takto vyzerajú kreatívci a exekutívci, keď sú nahí

11.03.2015, 08:00
Zamestnanci newyorskej reklamnej agentúry sa nafotili nahí. Pozrite sa, ako vyzerajú a prečo sa vôbec na to dali.

Dizajnová a marketingová spoločnosť Mode Design group rebrandovala na full servisovú agentúru s názvom Viceroy Creative. A oznámila to ozaj veľkolepo - členovia tímu sa nafotili nahí. Fotky sa dostali aj do redakcie AdWeeku, ktorý o tomto čine informoval.

Na propagačných materiáloch sú samotní exekutívci v celej svojej kráse. Chcú tak konkurencii aj klientom ukázať, že idú so svojou kožou na trh. Doslova.

Aby kampaň nebola len o nahote, ale aj estetike, všetci sa dohodli na špeciálnom stravovacom a cvičebnom pláne. Výzvu prijala aj zamestnankyňa, ktorá bola v čase fotenia iba 5 mesiacov po pôrode. Kampaň má symbolizovať znovuzrodenie, repositioning či zábavu a serióznosť.

Člen agentúry vysvetľuje tento odvážny počin takto: „Klient nás súdi podľa zovňajška, našich prác a chce vidieť našu „kostru" predtým, ako s nami spolupracuje. Preto aj v tejto kampani ukazujeme tak veľa a nenechávame nič na predstavivosť. Tiež takto ukážeme, kam vieme posunúť naše hranice.“

 

Adweek tiež odkazuje na podobnú kampaň, v ktorom Stefan Sagmeister and Jessica Walsh oznámili svoje partnerstvo z roku 2012, ako inak, nahými fotkami. A takto vyzerá odhalený tím spomínanej agentúry ponovom s názvom Viceroy Creative. 

 

Vyzliekli by ste sa aj vy pre firmu, v ktorej pracujete?

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: zma, eb

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 03:54