Podľa poroty Hodnotenia Stratégií najlepšie reklamy sa tento rok podarili WLB, Zaraguze, Triad, Istropolitane Ogilvy, Effectivity Powered by Publicis, 2create, PublicPlus, BRAND Advertising
Vybraní kreatívni riaditelia, copywriteri - ľudia, ktorí tvoria slovenskú reklamu a zadávatelia sa tento mesiac stretli, aby spoločne zhodnotili a vybrali to najlepšie, čo sa v úvode roku 2015 podarilo reklamným agentúram vyprodukovať. Pozrite si, ktoré práce považujú za najlepšie kreatívci a ktoré zadávatelia.
Výber podľa kreatívcov:
1.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Orange Slovensko
Názov: Kanadské žartíky
2.
Agentúra: Zaraguza
Klient: Kníhkupectvo Martinus
Názov: Zázračný telefón PF 2015
3.
Agentúra: Zaraguza
Klient: self-promo
Názov: Offline rukavice
4.
Agentúra: PublicPlus
Klient: Jungheinrich Slovensko
Názov: Aby sa váš budúci rok skladal len zo samých úspechov!
5.
Agentúra: BRAND Advertising
Klient: Orange Slovensko
Názov: Orange low tech cup
6.
Agentúra: Triad Advertising
Klient: self-promo PF
Názov: Neskutočná PF
7.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Festival Bažant Pohoda
Názov: Bažant Pohoda
8.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Slovnaft
Názov: Čo vyrábame v Slovnafte?
9.
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Klient: Eduscho
Názov: Obrazy maľované kávou
10.
Agentúra: Triad Advertising
Klient: ČSOB
Názov: Platiť sa oplatí
Výber podľa zadávateľov:
1.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Orange Slovensko
Názov: Kanadské žartíky
2.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Orange Slovensko
Názov: Orange Vianoce - Zima na saniach
3.
Agentúra: 2create
Klient: self-promo
Názov: Vianočný ONline / OFFline prepínač - PF 2015
4.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Slovnaft
Názov: Čo vyrábame v Slovnafte?
5.
Agentúra: Brand Advertising
Klient: self-promo
Názov: PF Brand Advertising
6..
Agentúra: Zaraguza
Klient: Kníhkupectvo Martinus
Názov: Zázračný telefón PF 2015
7.
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Klient: Eduscho
Názov: Obrazy maľované kávou
(Pozn. red. – práca vznikla ešte v roku 2014, prihlásená bola do súťaže Hodnotenie Stratégií až v roku 2015)
8.
Agentúra: Zaraguza
Klient: self-promo
Názov: Offline rukavice
9.
Agentúra: Triad Advertising
Klient: self-promo PF
Názov: Neskutočná PF
10.
Agentúra: BRAND Advertising
Klient: Orange Slovensko
Názov: Orange low tech cup
Aj tento mesiac mali sami porotcovia rozdielne názory na samotné práce. Výrazne veľký rozdiel v bodovaní oproti iným porotcom mal Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ z Wiktor Leo Burnett a to na prácu od MARK BBDO, Letokruhy.
Ostatní porotcovia udelili práci 3.66 bodov, Peter Kačenka 1. Pýtali sme sa na názor:
"Môj pohľad na tento print je určite zaujatý. Priznávam to. Takýto obrázok je jeden z mnohých, ktoré tvoria základnú databázu korporátnej identity Leo Burnett.Rozumiem posolstvu a aj vizuálnej metafore, takže na škále 7+ by to bolo niekde naúrovni 3-4. Nejako mi to však nesedí so značkou BBDO."
Ako presne jednotliví porotcovia bodovali práce, si môžete pozrieť vo výsledkoch Hodnotenia Stratégií spolu s ich komentármi, alebo v najnovšom printovom vydaní Stratégií, kde okrem iného nájdete aj súboj dvoch protistrán – tento mesiac Marcela Divičanová z Hyundai Motor Slovakia a Peter Kačenka z Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: eb.