Súčasťou festivalu Cannes Lions je i súťaž Young Lions, v ktorej si zmerajú sily mladé talenty z jednotlivých krajín. Za Slovensko prišli bojovať Katarína Hutníková a Pavol Pružinec z MUW Saatchi&Saatchi. Súťažili v kategórii Print.
Prezradili, aké to je súťažiť so svetovou špičkou.
"Témou tohto ročníka bola korupcia. Mali sme spropagovať International anti corruption day a odkázať ľudí na ich Facebook stránku. V našom prípade sme korupčné stereotypy preniesli do facebookového jazyka a poukázali na vzťahy, ktoré vznikajú medzi aktérmi. S naším printom sme boli od začiatku stotožnení, po návrate domov sa ho však pokúsime zhodnotiť s väčším nadhľadom. Súťažiť so zahraničnými tímami, je fantastická skúsenosť. Odporúčame to každému. Sú tu súťažiaci z celého sveta, napríklad náš pracovný stôl susedil so Singapurom a Južnou Afrikou. Videli sem práce so skvelými myšlienkami, ale aj také, pod ktoré by sme sa nepodpísali. Vo všeobecnosti má navrch Latinská Amerika. Čo sme si pomysleli, ako prvé, keď sme dostali zadanie? - že to bude zložité, ale zaujímavé. Veľmi nás práca na zadaní bavila. Kto môže, nech to skúsi," hovoria pre Stratégie spoločne Katarína Hutníková a Pavol Pružinec.
Cannes Lions je najväčší festival kreativity, ktorý sa koná od 20. júna do 27. júna 2015. Každý rok festival navštívi vyše 10 000 ľudí z celého sveta. Tento rok prebieha 62 ročník.
Ukážku práce, s ktorou súťažila prvá slovenská dvojica, ako aj výsledky, prinesieme neskôr počas dňa.
Aktualizované dnes o 22:00: Slovenskí Young Lionisti sa v kategórii Print neumiestnili na prvých troch priečkach.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Erika Brindzová