Módna značka H&M spúšťa na Slovensku predaj cez internet. Všimli si to Reťazce.sk a potvrdilo to aj samotné H&M.
"Otvorenie e-shopu H&M na Slovensku je významný pohyb na trhu - oblečenie patrí medzi najviac predávané artikle na internete a H&M je silná značka," hodnotia Reťazce.sk.
E-shop H&M odštartoval na Slovensku oficiálne 9. apríla, teda v rovnaký deň ako v Maďarsku a Bulharsku.
V tlačovej správe avizuje, že H&M Shop Online ponúkne rovnaké kolekcie ako v kamenných obchodoch, okrem toho bude celoročne niekoľko produktov k dispozícii iba online a na webe bude aj sekcia s bytovými dekoráciami H&M Home.
Vlastný e-shop pre slovenských zákazníkov funguje na webe hm.com. H&M chce Slovákov motivovať k nákupu cez internet aj tým, že do 3. mája bude doručovať zadarmo.
H&M alias Hennes & Mauritz sa označuje za najväčšiu odevnú spoločnosť na svete. Ku koncu minulého roka prevádzkovala 3 511 obchodov v 55 krajinách sveta. V roku 2014 mala tržby 18,9 miliardy eur a zisk po zdanení 2,1 miliardy, pričom medziročne rástol o 17 %. Jej najväčším konkurentom je Inditex (Zara). Prečítajte si príbeh zakladateľa H&M na Finwebe.
Otvorenie e-shopu H&M na Slovensku je významný pohyb na trhu - oblečenie patrí medzi najviac predávané artikle na...
Posted by Retazce.sk on Friday, April 10, 2015
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko