Minulý týždeň bol pre Stratégie úspešný: podľa AIMmonitora dosiahli návštevnosť 32 887 RU. Po týždňovej prestávke sa vrátili na čelo B2B a B2C webov o médiách, reklame alebo marketingu, keď predbehli Mediálne.sk (29 087 RU). O médiách malo 15 680 RU.
Najväčšiu čítanosť mal komentár o konflikte Roberta Fica s Denníkom N Fico si Shootyho nalepil rovno na čelo.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (11. až 17. mája 2015)
1. Komentár: Fico si Shootyho nalepil rovno na čelo
2. RTVS pomýlila divákov. V šou Čo ja viem boli správne odpovede zle
3. RTVS zmeškala úvod hokeja, nepozorovane to zostrihala
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko

