Na webe Stratégií mal minulý týždeň najvyššiu čítanosť hokej, darilo sa správe o MS v hokeji v televízií.
Stratégie mali minulý týždeň technické problémy, keď boli úplne nedostupné približne 14 hodín vrátane stredajšej rannej špičky a poludnia. Napriek tomu opäť zvíťazili medzi B2B a B2C webmi o médiách, reklame alebo marketingu. Podľa AIMmonitora dosiahli týždennú návštevnosť 34 047 RU. Druhé bolo Mediálne.sk s 28 955 RU a posledné O médiách s 18 091 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (27. apríla až 3. mája 2015)
1. Program MS v hokeji 2015: Kedy uvidíme zápasy v televízii
2. Dajto si cez anténu nenaladíte, v DVB-T končí
3. Evita Urbaníková: Slovenské časopisy som prestala čítať
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko

