Stratégie.sk majú za sebou ďalší úspešný mesiac. V máji dosiahli návštevnosť 104 061 RU podľa AIMmonitora a opäť boli najúspešnejším slovenským webom o médiách, reklame či marketingu. Pred konkurenciou mali vyše 18-tisícový náskok.
Ktoré témy u čitateľov najviac fungovali? Toto je top 5 príspevkov za máj:
1. Festivalová zmena: Kofolu už na Pohode nezoženiete, nahradí ju konkurent
2. Komentár: Fico si Shootyho nalepil rovno na čelo
3. Sagan sa postaral o ďalší hit. Pozrite si novú reklamu
4. Vzniká prvý slovenský lesbický magazín
5. 10 reklám, ktoré zmenili Slovensko. A vy ste na ne zabudli
Stratégie majú tento rok výborne rozbehnutý, jednotkou boli štyri mesiace z piatich. Od januára do mája bol ich mesačný priemer 119 654 RU, pričom Mediálne.sk malo 95 933 RU a O médiách 80 418 RU. Takýto bol vývoj predošlé roky.
Na ďalšie obdobie chystajú Stratégie zopár noviniek. Jednou z nich bude redizajn.
Okrem toho know how Stratégií expanduje do Česka. V júni vydavateľstvo Mafra Slovakia spúšťa mediálny server Mediahub.cz, ktorý sa bude venovať primárne médiám a masovej komunikácii a nadviaže na úspech slovenského webu strategie.sk a mesačníka Stratégie. Viac informácií.
Vývoj návštevnosti Stratégií po mesiacoch
(parameter RU, zdroj: AIMmonitor)
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko

