Najviac ľudí a najvyššia čítanosť v histórii. Web HNonline.sk prekonal v januári svoje doterajšie maximum. „Ľudí zaujímali hlavne voľby v Grécku či dianie okolo referenda,“ objasňuje dosiahnutie vyše 50-percentného medziročného nárastu v čítanosti šéfeditor HNonline.sk Peter Blaško. Stránka rástla o polovicu a pripísala si 13,5 milióna klikov.
„Som rád, že výborné čísla dosiahli aj naše vlajkové lode – ekonomický Finweb a servisne zameraná HNporadňa. Jednoznačnou jednotkou medzi odbornými mediálnymi webmi sa stali Stratégie, ktoré navštívilo 165-tisíc ľudí,“ dodáva šéfredaktor webových projektov Ladislav Kováč. Stránky patriace pod HNonline.sk navštívilo o vyše 16 percent viac ľudí ako pred rokom, návštevnosť prekonala 670-tisíc používateľov.
Okrem ekonomického spravodajstva čitateľov zaujal náš online prenos z udalostí okolo teroristického útoku na satirický francúzsky týždenník Charlie Hebdo a témy Stratégií zamerané na reklamu. Web Stratégií dokonca medziročne rástol o 88 percent. Už tradične dobre fungovali témy z HNstylu a o technológiách.
Rastú aj čísla návštevnosti za vydavateľstvo Mafra Slovakia. „Máme vyše 830-tisíc návštevníkov, ktorí na našich stránkach urobia skoro 17 miliónov klikov. Pozitívne je, že lepšie čísla máme vďaka obsahu, nevyvíjali sme žiadne špeciálne marketingové aktivity. Aj preto veríme v ďalší rast,“ uzatvára Andrea Szőcsová, manažérka redakcie a online projektov vydavateľstva.
Ako sa darilo HNonline a Mafra Slovakia v januári
(medziročné porovnanie január 2014 vs. január 2015)
Mafra Slovakia: skok z 580-tisíc na 830-tisíc návštevníkov, z 9 miliónov na 17 miliónov klikov
HNonline: +16 percent v návštevnosti a takmer 50 percent v čítanosti (RU: 675-tisíc, PV: 13,4 milióna)
Stratégie: +88 percent v návštevnosti a vyše 37 percent v čítanosti
Finweb: +30 percent v návštevnosti a 58 percent v čítanosti
HNporadňa: +25 percent v návštevnosti a 19 percent v čítanosti
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: MAFRA Slovakia

