StoryEditor

Čo bolo na našom webe najčítanejšie za celý týždeň

15.06.2015, 15:14
Top témou sa stala kontroverzná poľská reklama. Pozrite si kompletné výsledky Stratégií.sk za minulý týždeň.

Na webe Stratégií mala minulý týždeň najvyšiiu čítanosť správa o kontroverznej poľskej reklame.

Stratégie dosiahli týždennú návštevnosť 26 116 RU a opäť boli jednotkou v tomto segmente online médií (Mediálne.sk 19 286 RU, O médiách 16 336 RU).

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (8. až 14. júna 2015)

1. „Kašlite na kariéru, roďte deti.“ Poľská reklama pobúrila

2. Toto sú najúspešnejší ľudia v slovenskej reklame

3. Fun rádio sa vrátilo v čase. Vypočujte si to naj z retro vysielania

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 13:18