StoryEditor

Rajec má novú reklamu. Odhalí kúzlo byliniek

03.07.2015, 12:32
Reklama sa odohráva v noci, hlavnú úlohu hrajú svetlušky.

Rajec dnes prichádza s letnou kampaňou. Tá sa tradične odohráva v čistej prírody a s lesnými obyvateľmi Rajeckej doliny. No tentokrát hovorí, čo sa v doline odohráva v noci. Sprievodcom po svete rajeckých byliniek bude po prvý raz svetluška 

Svetlušky postupne predstavujú obľúbené bylinky ako materina dúška či púpava. Na záver odhalia aj tohtoročnú novinku z portfólia ochutených pramenitých vôd, Rajec Bylinka Bazový kvet.

Subbrand Rajec Bylinka sme sa rozhodli nadlinkovo podporiť po viac než šiestich rokoch. Aktuálny komunikačný koncept nadväzuje na jarnú kampaň – a kým nás pri pramenitej vode krásami Rajeckej doliny sprevádzal medveď, svetom a kúzlami byliniek nás tentoraz prevedú svetlušky“, hovorí Senior Brand Manager značky Rajec, Pavol Chalupka.

Za prípravou TV spotu stojí agentúra Kaspen/Jung von Matt, ktorá okrem hlavnej hrdinky príbehu – svetlušky – prišla aj s exekučným nápadom zasadiť príbeh do nočnej atmosféry. „Podľa slovenských povier práve v noci bylinky odhaľujú svoje kúzla“, dodáva Pavol Chalupka. Za kúzelnou atmosférou letného TV spotu sa skrýva rukopis režisérky Jasminy Blazević, pre ktorú to predstavuje už opakovanú spoluprácu na kampaniach pre Rajec, uvádza Rajec v tlačovej správe. 

VIZITKA KAMPANE:

Produkt: Rajec Bylinka Bazový kvet

Klient: Kofola a.s.

Agentúra: Kaspen/Jung von Matt

Creative director: Lester Tuller

Art director: Jaroslav Mašek

Copywriter: Helena Johnston

Account manager: Markéta Freiwilligová

Produkcia: Bistro Films 

Réžia: Jasmina Blazevic´         

Kamera: Klaus Fuxjager

Senior Brand Manager: Pavol Chalupka

Brand Manager: Katarína Pereszlényiová

 

 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 09:18