Finálových kôl sa zúčastnili agentúry Havas, Leo Burnett, Beef Brothers, Yashica, Kaspen a JWT, ktorá nakoniec zvíťazila.
„Cieľom výberového konania bolo nájsť silného strategického partnera, ktorý zabezpečí komplexný komunikačný servis pre mBank ako na českom, tak na slovenskom trhu a navrhne relevantný dlhodobý komunikačný koncept, ktorý pomôže mBank upevniť pozíciu lídra medzi, internetovými bankami," hovorí Kristina Lenková, riaditeľka marketingu mBank, a dodáva: „Všetci finalisti predstavili veľmi zaujímavé koncepty a odviedli v rámci tendra skvelú prácu. Nakoniec rozhodli preferencie výberovej komisie k návrhu strategického komunikačného konceptu. Ten teraz spolu s JWT budeme rozvíjať a dolaďovať."
Kreatívny riaditeľ JWT František Bumbálek k výsledku tendra uviedol: „Máme pochopiteľne radosť, že sme obstáli v dobrej konkurencii. mBank je prestížne klient a moderná značka, ktorá si plne zaslúži zaujať znova pozíciu vyzývateľa trhu. Touto cestou by sa značka mala uberať, sme radi, že na to budeme môcť prispieť."
Spolu s JWT bude mBank spolupracovať aj s existujúcou agentúrou Yashica, ktorá sa bude podieľať na BTL komunikácii banky.
Zdroj: red

