StoryEditor

mBank na kreatívu vybrala JWT

10.04.2015, 10:53
mBank vo výberovom konaní na komunikačnú agentúru, do ktorého pozvala deväť agentúr, vybrala JWT.

Finálových kôl sa zúčastnili agentúry Havas, Leo Burnett, Beef Brothers, Yashica, Kaspen a JWT, ktorá nakoniec zvíťazila.

„Cieľom výberového konania bolo nájsť silného strategického partnera, ktorý zabezpečí komplexný komunikačný servis pre mBank ako na českom, tak na slovenskom trhu a navrhne relevantný dlhodobý komunikačný koncept, ktorý pomôže mBank upevniť pozíciu lídra medzi, internetovými bankami," hovorí Kristina Lenková, riaditeľka marketingu mBank, a dodáva: „Všetci finalisti predstavili veľmi zaujímavé koncepty a odviedli v rámci tendra skvelú prácu. Nakoniec rozhodli preferencie výberovej komisie k návrhu strategického komunikačného konceptu. Ten teraz spolu s JWT budeme rozvíjať a dolaďovať."

Kreatívny riaditeľ JWT František Bumbálek k výsledku tendra uviedol: „Máme pochopiteľne radosť, že sme obstáli v dobrej konkurencii. mBank je prestížne klient a moderná značka, ktorá si plne zaslúži zaujať znova pozíciu vyzývateľa trhu. Touto cestou by sa značka mala uberať, sme radi, že na to budeme môcť prispieť."

Spolu s JWT bude mBank spolupracovať aj s existujúcou agentúrou Yashica, ktorá sa bude podieľať na BTL komunikácii banky.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 10:47