StoryEditor

Toto sú najlepšie reklamy na charitu

04.03.2015, 09:24
Charita, dobročinné programy či farma priemysel - vymyslieť kreatívnu reklamu v tomto segment dá zabrať. Takto sa s nimi popasovali reklamné agentúry v Cannes.

Najväčší festival kreativity Cannes Lions druhý rok prináša ukážky prác, ktoré majú spropagovať dobročinné organizácie či charitatívne programy. Zameraný je na to Lions Health festival, ktorý je súčasťou Cannes Lions festivalu a zároveň ho aj otvára. Najväčšie zastúpenie na shortliste mali minulý rok práce z Japonska a Brazílie. Pozrite si tie, ktoré bodovali: 

 

Najbližšie ku Grand Prix mala minulý rok práca od agentúry Leo Burnett z Colombie. Tá chcela poukázať na to, aké nebezpečné je, ak ignorujeme symptóny rakoviny. Využila na to Twitter, založila sedem účtov/profilov - každý pre jeden typ rakoviny. Ľudia zo začiatku profily prirodzene ignorovali, objavovali sa na nich len popisy nepatrných náznakov choroby. Neskôr však pritvrdili a konkrétnych ľudí upozorňovali na dôsledky ich kašľa či bolesti hrude. Pozrite si výsledok.

 

Mother Book je kniha pre tehotné mamičky, do ktorej si zapisujú svoje pocity počas tehotenstva. Slúžiť má neskôr pre dieťa ako zápisník všetkého, čo sa dialo, keď bolo ešte v bruchu. 

V roku 2010 prišla brazílska agentúra F / Nazca s riešením nedostatku vody v Brazílii - vykonávať malú potrebu počas toho, ako sa sprchujete. Pre nás možno nepredstaviteľné, no v krajine, akou je Brazília, je to riešenie na záchranu vyše 4 miliónov litrov vody ročne. A takto k tomuto činu vyzývali ľudí. 

 

Táto práca je síce z roku 2007, no jej odkaz je použiteľný i dnes - koľko stála kabelka, ktorú ste si včera kúpili a čo všetko môže za to mať človek v Kenya?

 

Festival Cannes Lions má už otvorenú registráciu, či a ako budú bodovať tento rok slovenské agentúry, sa dozvieme v júni. Stratégie budú pri tom. 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 00:00