StoryEditor

Dove postavil ženy pred rozhodnutie

10.04.2015, 12:45
Rozhodnúť sa mali, či sú priemerné alebo krásne.

Dove aj po mnohých kampaniach zameraných na krásu žien dokáže stále prekvapiť.

V metropolách po celom svete tentokrát na vstupy budov umiestnil nápisy: Priemerná a Krásna. Ženy sa mali samy rozhodnúť, cez ktoré dvere prejdu. Väčšina z nich bez váhania prešla cez "Priemerné" dvere a na otázku prečo mnohé nedokázali ani odpovedať. Pozrite sa, či sa vďaka Dave aj tentokrát podarilo zmeniť pohľada žien na samé seba. Experiment si všimol web creativity-online.com.

https://www.youtube.com/watch?v=g9RdBGBiIl0

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 06:12