StoryEditor

Blbé kecy či PFka, ktorá neexistuje

13.01.2015, 13:00
Pozrite si, ako reklamné agentúry privítali rok 2015.

Takéto PFky vytvorili reklamné agentúry pre svojich klientov či ako self-promo. Stratégie urobili výber tých najlepších.

 

Internet obehli dve videá. Prvé od agentúry Core4, ktorá želala svojim klientom rok bez blbých kecov. Ako PFku vytvorila agentúra krátke video (nielen) o živote reklamnej agentúry počas roka - pripomína vám to niečo?

Agentúra: Core4 (self promo)

 

 

Druhým videom bolo video od agentúry MADE BY VACULIK. Tá išla (tradične) na veci opačne - v úvode video ukazuje, ako zadávatelia vychvaľujú PFku, ktorú agentúra vytvorila, záver však odhalí, že to bolo celkom inak...

Agentúra: MADE BY VACULIK (self promo)

 

Mayer McCann Erickson príznačne zaželal svojmu klientovi Poštovej banke rok, kedy sa naplnia všetky jeho pripomienky. Súčasťou PFky bolo i víno a pohár. Podľa toho, ako bol pohár prázdny, agentúra vie, nakoľko s ňou klient súhlasí. Na šálke nevynechala ani pripomienku klienta z kategórie "bizzare sexy" - "Nemôžete to urobiť žltšie?"

Agentúra: Mayer McCann Erickson (pre Poštovú banku) 

Jednou z najpersonalizovanejších PFiek je tento rok zaručene tá od agentúry Brand Advertising. Agentúra vám priniesla voňavú jedličku až do vašej obývačky. Doslova. 

Agentúra: Brand Advertising (self promo)

Agentúra MARK BBDO využila paralelu medzi svojím názvom a notami... Pridala reálny zvuk v tónine a PFka bola na svete.

Agentúra: MARK BBDO (self promo)

 

Ďalšie PFka,ktoré stoja za zmienku, si môžete pozrieť v Hodnotení Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 15:14