Takéto PFky vytvorili reklamné agentúry pre svojich klientov či ako self-promo. Stratégie urobili výber tých najlepších.
Internet obehli dve videá. Prvé od agentúry Core4, ktorá želala svojim klientom rok bez blbých kecov. Ako PFku vytvorila agentúra krátke video (nielen) o živote reklamnej agentúry počas roka - pripomína vám to niečo?
Agentúra: Core4 (self promo)
Druhým videom bolo video od agentúry MADE BY VACULIK. Tá išla (tradične) na veci opačne - v úvode video ukazuje, ako zadávatelia vychvaľujú PFku, ktorú agentúra vytvorila, záver však odhalí, že to bolo celkom inak...
Agentúra: MADE BY VACULIK (self promo)
Mayer McCann Erickson príznačne zaželal svojmu klientovi Poštovej banke rok, kedy sa naplnia všetky jeho pripomienky. Súčasťou PFky bolo i víno a pohár. Podľa toho, ako bol pohár prázdny, agentúra vie, nakoľko s ňou klient súhlasí. Na šálke nevynechala ani pripomienku klienta z kategórie "bizzare sexy" - "Nemôžete to urobiť žltšie?"
Agentúra: Mayer McCann Erickson (pre Poštovú banku)
Jednou z najpersonalizovanejších PFiek je tento rok zaručene tá od agentúry Brand Advertising. Agentúra vám priniesla voňavú jedličku až do vašej obývačky. Doslova.
Agentúra: Brand Advertising (self promo)
Agentúra MARK BBDO využila paralelu medzi svojím názvom a notami... Pridala reálny zvuk v tónine a PFka bola na svete.
Agentúra: MARK BBDO (self promo)
Ďalšie PFka,ktoré stoja za zmienku, si môžete pozrieť v Hodnotení Stratégií.
Zdroj: eb.

