StoryEditor

O online kreativitu vodky Amundsen sa postará Core4/Tell it online

12.05.2015, 09:00
Agentúra bude zodpovedná za online kampane.

Koncom apríla 2015 vyhlásila spoločnosť Imperator výberové konanie pre značku Amundsen v online priestore. Spomedzi návrhov agentúr si značka vybrala digitálnu agentúru Core4/Tell itonline, ktorá bude zastrešovať kampaňové online aktivity. 

"Agentúru Core4 sme si vybrali, pretože sa nám páčilo hravé ideové riešenie kampane. Spolu so zapojením všetkých aktuálnych online trendov vytvorili celistvý návrh kreatívnej online komunikácie," hovorí Ján Hybský, Brand Manager značky Amundsen.

"Z výsledkov tendra sa veľmi tešíme a v súčasnej dobe aktívne chuťovo testujeme produkty nášho nového klienta," dodal Andrej Csino, creative director Core4/Tell it online.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:45