StoryEditor

Ktoré reklamy vyhrali Hodnotenie Stratégií?

10.07.2015, 17:08
Agentúrou mesiaca je Mayer/McCann Erickson. Pozrite si výber najlepších júnových prác, ktoré prihlásili agentúry do hodnotenia Stratégií.

Agentúrou mesiaca je Mayer/McCann Erickson. Pozrite si výber najlepších júnových prác, ktoré prihlásili agentúry do hodnotenia Stratégií.

Porota v júnovom kole hodnotila len 28 prác, niekoľko ich vyradila kvôli nedostatočnej prihláške. Agentúry však majú možnosť doplniť prihlášky a prihlásiť práce ešte raz.

Najviac prác, až desať, prihlásila agentúra Mayer/McCann Erickson, čo jej zabezpečilo jednoznačný zisk titulu Agentúra mesiaca.

 

Pozrite si výber najlepších júnových prác, ktoré prihlásili agentúry do hodnotenia Stratégií. Najlepšie a najviac bodované práce boli medzi TV spotmi, v kategórii PR a Event & Sales promo. Všetky hodnotené práce aj s kreditmi a pridelenými bodmi od poroty nájdete tu.

 

Jednoznačný víťaz medzi júnovými prácami je Kolesománia pre COOP Jednotu Slovensko z dielne agentúry JANDL marketing a reklama. V TV spotoch zvíťazila s veľkým náskokom pred ostatnými prácami. Vydarený spot ohodnotila kreatívna časť poroty priemernou známkou 8.22 a porota zadávateľov známkou 6.17. Pozrite si making of:

 

 

Ďalšou prácou, ktorá oslovila tak kreatívnu, ako aj zadávateľskú časť poroty, bola Sláva čitateľovi pre KK Bagala kníhkupectvo od agentúry Istropolitana Ogilvy. Reklama, v ktorej sa stali hlavnými hrdinami samotní čitatelia vo výklade kníhkupectva, zabodovala v obidvoch kategóriách, kde bola prihlásená, v PR aj v Event & Sales marketing. Z obidvoch kategórií si odnáša viac ako 5 bodov a postupuje do finálneho hodnotenia.

 

 

Po dlhej dobe bola obsadená aj kategória New media, kde agentúra Mayer/McCann Erickson využila dopravnú značku ako outdoorový reklamný nosič, ktorý odkomunikoval návštevníkom kúpeľov filmový festival zaujímavou formou.

 

 

A ako poslednú najlepšiu prácu vyberáme aktuálne z festivalu Bažant Pohoda. Agentúra Core 4 vytvorila pre klienta Orange Slovensko virtuálneho festivalového kontrolóra - facebookovú súťaž o vstupenky. Úlohou bolo postaviť sa s komentárom do radu a čakať na výzvu kontrolóra. Ten ich oslovoval a každému dával inú úlohu. Ak ju splnili, boli v hre o vstupenky.

 

Všetky júnové práce aj s kreditmi a pridelenými bodmi od poroty nájdete tu. Všetky reklamy, ktoré získali viac ako 5 bodov od poroty, postupujú do finálneho hodnotenia, z ktorého si môžu odniesť 30 bodov do Agentúry roka.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 06:25