Tieto Vianoce sme sa nedočkali nového televízneho spotu na pivnú značku Pilsner Urquell. Dôvodom boli neuspokojiné výsledky pri testovaní plánovaného televízneho spotu. Nový vianočný tv spot bol pripravovaný, v pre-testoch však nedosiahol želané výsledky. Zástupcovia značky sa preto rozhodli, že nasadia spot z minulého roka. Na Slovensku išiel prvýkrát.
Na margo testovania tv spotov sa vyjadril senior brand manažér značky Pilsner Urquell Lukáš Novotný: „Kľúčovým faktorom je, aby akákoľvek komunikácia, ktorá buduje image značky Pilsner Urquell, silne rezonovala so spotrebiteľmi. Z tohto pohľadu je samozrejmé, že televízne spoty podliehajú testom, ktoré majú veľmi prísne action standards, čo nám pomáha predurčiť úspech kampane. Vzhľadom na to, že štandardy testovania zohľadňujú okrem lokálnych noriem aj benchmark celej našej materskej skupiny SABMiller, je prirodzené, že nie všetky testované spoty sú úspešné. Pri plánovaní, aký TV spot sa nasadí do vysielania, zohľadňujeme množstvo faktorov na budovanie efektívnej komunikácie a možnosti synergií, ktoré máme k dispozícii. Počas uplynulého vianočného obdobia sme sa rozhodli použiť televízny spot z minulého roku, ktorý mal pre uplynulé sviatočné obdobie dostatočný potenciál z hľadiska wear out a tiež zapadol do našej stratégie efektívneho budovania značky. Na Slovenskom trhu sme tento spot použili prvý krát a tým sme zároveň zvýšili synergiu českého a slovenského trhu."
Zdroj: Erika Brindzová