Kampaň na nové balenie čokolády Milka si vzala na mušku príliš drsných šéfov. Téma kampane "Šéfe, zjemni!" vychádza z prieskumu, kedy 68 % opýtaných uviedlo, že ich šéf je niekedy dosť drsný a ich to trápi. Informuje MediaHub.cz.
V spolupráci s českou produkčnou spoločnosťou Soft Pillow vytvorila agentúra Outbreak kampaň, kedy zamestnanci odkazujú svojim šéfom, aby trošku "zjemnili". V rámci multikanálovej kampane vypustila agentúra s klientom Mondelez ako prvé video natáčané pomocou dronov. Českú kampaň lokalizujú aj na Slovensku.
Kampaň kombinuje outdoor, video aj online zložku. Na webe www.trufnisinajemnost.sk môžu ľudia zistiť, aký typ ich šéf vlastne je a tiež ako si stojí na škále drsnosti v porovnaní s republikovým priemerom.
V outdooru doplnia kampaň špeciálne mobilné billboardy v Prahe, Brne a Bratislave. Billboardy budú personalizované podľa konkrétnej firmy, pred ktorou budú inštalované. Téma však zostáva: šéfovia, nebuďte takí drsní.
https://youtu.be/uNn4VAx02GA
Zdroj: MediaHub.cz