Nová bondovka Spectre využila netradičnú reklamu na Snapchate - vznikol pre ňu vôbec prvý filmový Discover kanál. Informuje TechTimes.
V sekcii Discover sa na 24 hodín objavili špeciálne materiály k filmu - videá zo zákulisia Bonda, rozhovory, trailery, fotky a iné.
TechTimes uvádza, že Snapchat cenu za takúto formu nekomentuje, takisto sa nevyjadruje k plánom na ďalšie podobné reklamné aktivity.
Aplikácia Snapchat priniesla novinku Discover začiatkom roka, pričom sa na nej doteraz objavoval obsah iba od stabilných partnerov. Pri tejto službe sa Snapchat spojil s médiami ako CNN, ESPN, National Geographic Channel, Food Network, Daily Mail, Comedy Central, Warner Music a inými. Tie jej poskytujú dlhšie videá, fotografie alebo spravodajské texty, ktoré si môžu užívatelia pozrieť cez jej aplikáciu. Snapchat pôvodne fungoval ako aplikácia, kde používatelia nafotili alebo nahrali niečo, následne to poslali svojim priateľom, tí si to pozreli a potom obrázok či video natrvalo zmizli. Viac informácií o Discover.
Nový James Bond Spectre príde do kín 5. novembra, u nás ho bude distribuovať Forum Film SK.