Do súťaže PIAF (Prague International Advertising Festival) môžu agentúry prihlasovať svoje práce do 29. februára. Medzinárodná porota zložená zo špičkových kreatívcov a marketérov z ôsmich krajín posúdi práce v štrnástich kategóriách najskôr on-line. Počas prvej polovice apríla budú k dispozícii shortlisty. Porota zasadne v Prahe počas festivalu od 25. do 27. apríla. Celý festival vyvrcholí slávnostným Best of... večer 27. apríla.
Predsedom siedmej porotu v histórii festivalu je jeden z najoceňovanejších tvorcov súčasnosti - kreatívny riaditeľ Ben Tollett z londýnskej Adam & EveDDB.
„Mám obrovskú radosť, že se nám podarilo na pozíciu prezidenta poroty získať Bena Tolleta. O jeho účasť sme sa usilovali tri roky. Ide o absolútnu svetovú špičku v obore,“ hovorí Marek Hlavica, riaditeľ PIAF.
Agentúra Adam & Eve DDB získala titul agentúry roka časopisov Campaign, The Drum, Ad Age. Rovnaký titul dostala aj v niekoľkých medzinárodných súťažiach. Vedľa desiatok cien z kreatívnych festivalov boduje agentúra aj v súťažiach efektivity a zaradila sa na tretie miesto v desiatke najinovatívnejších spoločností v reklamnej brandži. Najoceňovanejším kampaňami poslednej doby sú práce pre značky John Lewis, Hertz Lloyds či Marmite.
Nedá sa nespomenúť, že Ben Tollett sa podieľal ako Creative Director alebo Executive Creative Director na najlepších vianočných reklamách posledných rokov. Jednou z nich je spot The Bear and the Hare (Medveď a zajac). Krátky film o dvoch zvieracích kamarátoch v predvianočnom čase kombinuje tradičnú kreslenú 2D animáciu a ručne vytváraným modelom 3D sveta. Ide o reklamu z roku 2013, po nej nasledoval z dielne Adam & Eve DDB ešte slávnejší spot s tučniakom Montym a tohtoročný Muž na Mesiaci.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová

