Zozbierali sme making of videá známych reklám. Pozrite si, čo sa dialo počas nakrúcania aj s historkami.
Stratégie nazreli do archívu reklamných agentúr, ktoré stoja za najznámejšími reklamami a vybrali making of videá. Takto to vyzeralo počas natáčania.
Agentúra: Lowe GGK
Klient: Baumit International
Ak si pamätáte na spot, v ktorom Baumit predstavoval nové fasádne farby, spomeniete si aj na mladý pár v reklame, ktorý magicky prechádzali cez stenu domu. Pozrite si, ako sa im to podarilo.
Agentúra: Creative Department
Klient: Heineken Slovensko (značka Kelt)
Spot, ktorý rozpráva legendu o Keltoch, bol natáčaný na hrade Červený Kameň a viaže sa s ním i príhoda z natáčania. Pri natáčaní z lesa vybehli zarastení muži v kožušinách, ktorí vyzerali ako Kelti zo spotu. Všetci si mysleli, že ide o vtip komparzistov, no ukázalo sa, že títo muži skutočne žili v lese už niekoľko dní a dokonca si založili i svoj keltský tábor.
Agentúra: Jandl
Klient: COOP Jednota
Posledný spot od COOP Jednotky, ktorý sa preslávil kuriatkom, obehol nielen televízie ale aj internet. Podľa zadania sa však mal pôvodne odohrávať v suchom letnom počasí, preto sa za autom prášilo. Príroda to však chcela inak a štábu nadelila hustý dážď. Namiesto letného počasia sa tak brodili v blate. A tu je dôkaz, nakoniec však všetko dopadlo podľa storyboardov.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Orange Slovensko
Vianočná kampaň od Orange Slovensko využila spevákov ako Janu Kirschner či Mariána Čekovského. Takto sa na natáčanie pripravovali.
V tomto videu si môžete pozrieť, ako sa v reklame vyrába sneh, ak ho nie je dostatok, alebo ako vyzerajú storyboardy pred natáčaním.
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Tesco Stores SR
A tu je dôkaz, že vyrobiť vizuál, ktorý vyzerá na prvý pohľad jednoducho, nie je vôbec jednoduché. Sáčok a obloha boli fotené samostatne, následne bol sáčok vložený do fotografie tak, aby pôsobil ako vo vode na hladine. V takýchto prípadoch zohráva úlohu najmä práca so svetlom.
Agentúra: digitask
Klient: Unicredit Bank
Toto video obišlo internet v čase, keď ešte len vzniklo, v roku 2013. Veď kto by nepoznal Čarovného z reklamy Unicredit Bank, ktorá prišla s platobnou nálepkou na mobil. Podľa videa, natáčanie prebehlo celkom hladko.
Agentúra: MUW SAATCHI&SAATCHI
Klient: Slovak Telekom
No a na tomto videu zistíte, či to Saganovi ide tak dobre v reklame ako aj na pretekoch.
Zdroj: Erika Brindzová

