Pôvodný FreshMarket vznikol ako účelový projekt využitia starej budovy IKEA. V júni 2015 starý FreshMarket zatvoril svoje brány, pretože tu vznikne klientské centrum pre občanov zriaďované Ministerstvom vnútra SR. Nový FreshMarket vyrastá v tesnej blízkosti toho starého a bude ponúkať väčšiu rozlohu, viac trhovníkov a gastro prevádzok na dvoch podlažiach v novej modernejšej budove.
Ako informovala agentúra MARK BBDO, práve zmena adresy bola inšpiráciou k nápadu využiť symbol lokalizačného pinu a vytvoriť ho z poctivých farmárskych produktov resp. jedál ponúkaných vo výrazne posilnenom sortimente gastro prevádzok vegetariánskej aj mäsitej kuchyne. Prvá farmárska tržnica v Bratislave chce nadviazať na úspech starého FreshMarketu a priniesť ešte vyššiu kvalitu a nové služby, ako je napríklad detský kútik. Presný dátum otvorenia sa upresní v priebehu kampane, keďže prebiehajú dokončovacie práce.
Komunikačná kampaň bude dominantne prebiehať na Facebooku a podporená bude v OOH a v rozhlase.
Vizitka kampane - “Poctivé farmárske produkty na novom mieste”
Značka: FreshMarket
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Petra Vitázková
Art Director: Michal Szulányi
DTP: Jozef Harangózó
Fotograf: Miro Kubečka
Account Manager: Danka Adamovičová
Online: Peter Šebo, Martin Schneider
Špeciálne poďakovanie: Martina Grňová (Foodlover.sk)
Zdroj: red