StoryEditor

Nový FreshMarket s uvádzacou kampaňou od MARK BBDO

11.09.2015, 13:33
Výsledkom tendra na otvorenie nového FreshMarketu je kampaň z dielne reklamnej agentúry MARK BBDO.

Pôvodný FreshMarket vznikol ako účelový projekt využitia starej budovy IKEA. V júni 2015 starý FreshMarket zatvoril svoje brány, pretože tu vznikne klientské centrum pre občanov zriaďované Ministerstvom vnútra SR. Nový FreshMarket vyrastá v tesnej blízkosti toho starého a bude ponúkať väčšiu rozlohu, viac trhovníkov a gastro prevádzok na dvoch podlažiach v novej modernejšej budove.

Ako informovala agentúra MARK BBDO, práve zmena adresy bola inšpiráciou k nápadu využiť symbol lokalizačného pinu a vytvoriť ho z poctivých farmárskych produktov resp. jedál ponúkaných vo výrazne posilnenom sortimente gastro prevádzok vegetariánskej aj mäsitej kuchyne. Prvá farmárska tržnica v Bratislave chce nadviazať na úspech starého FreshMarketu a priniesť ešte vyššiu kvalitu a nové služby, ako je napríklad detský kútik. Presný dátum otvorenia sa upresní v priebehu kampane, keďže prebiehajú dokončovacie práce.

Komunikačná kampaň bude dominantne prebiehať na Facebooku a podporená bude v OOH a v rozhlase.

 

 

Vizitka kampane - “Poctivé farmárske produkty na novom mieste”

Značka: FreshMarket

Agentúra: MARK BBDO Bratislava

Creative Director: Vlado Slivka

Copywriter: Petra Vitázková

Art Director: Michal Szulányi

DTP: Jozef Harangózó

Fotograf: Miro Kubečka

Account Manager: Danka Adamovičová

Online: Peter Šebo, Martin Schneider

Špeciálne poďakovanie: Martina Grňová (Foodlover.sk)

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 15:31