"Dnešné premietanie na stanici Keleti. Budeme tam o 11:00 a keď zoženieme elektrinu, tak zajtra tiež." Presne tento nápis sa objavil na Facebooku maďarskej reklamnej agentúry Event Studio, ktorá sa živí organizovaním vonkajších kultúrnych a reklamných akcií. Uvádza MediaHub.cz.
Páni vypočuli úplne jednoduchý inštinkt - keď niekde trpia deti, je to vždy zlé bez ohľadu na to, aké okolnosti k tomu viedli. Popísal to aj na Facebooku marketingový expert Martin Jaroš: "To je Európa, ako má byť. Môžete mať problém s ich rodičmi, ale deti by mali byť šťastné každý deň. Všetky deti. Ak budú utečenci niekedy bivakovať v Prahe, tak to prosím niekto urobte tiež. Rád prispejem."
"Aktivitu agentúry Event Studio považujeme za jeden z absolútne najlepších kreatívnych počinov. Keby sme mohli, dali by sme im všetky levy z Cannes, bubny z Portorože a luskáčiky z Prahy. To už nemá s reklamou, komunikáciou ani eventom nič spoločné. To je jednoducho podaná ruka - a presne tieto obrázky Európa dnes potrebuje ako soľ," komentuje MediaHub.cz.
Ma esti vetítés - Tom és Jerry a Keleti Pályaudvar aluljárójában. Este 11ig itt leszünk, aztán ha bírjuk erővel, holnap is jövünk.
Posted by Event Studio on Wednesday, September 2, 2015
Zdroj: MediaHub.cz

