StoryEditor

Najemotívnejšiu vianočnú reklamu má nemecký reťazec. Deduško v nej zahrá vlastný pohreb

02.12.2015, 14:09
Reklama láme rekordy, má už takmer 20 miliónov videní.

Potom, ako John Lewis prišiel s typickou emotívnou reklamou, tieto dni obieha internet nová vianočná reklama. Tiež od reťazca avšak z Nemecka. 

 

 

Edeka je reťazec, ktorý sa snaží predčíť všetky ostatné vianočné reklamy, ktoré sa snažia ukázať emotívnu stránku Vianoc. Treba uznať, že Nemcom sa to v skutku podarilo. 

Vo svojej reklame, ako býva čoraz častejšie zvykom, nepropaguje svoje produkty, ale ukazuje príbeh starého deduška. Ten má pocit, že jeho rodina si naňho počas sviatkov ani nespomenie. A tak rafinovane zahrá svoj vlastný pohreb. Dojemná snímka vrchlí v momente, keď rodina po pohrebe prichádza do deduškovho domčeka a on sa ako zázrakom vynorí. Napokon je rodina pokope a prežijú spolu najkrajšie Vianoce za sviatočným stolom. 

Nemecký reťazec tak touto reklamou má pre svojich zákazníkov jasný odkaz - vážte si svoju rodinu a trávte čas so svojimi blízkymi.

O úspechu tejto vianočnej reklamy nie je pochýb, momentálne dosahuje takmer 20 miliónov videní na Youtube. Isté je, že patrí k rekordným reklamám tohto roka.  

https://www.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 16:52