Ako informovala agentúra Event2all, Liga proti rakovine chce online kampaňou vyzvať do boja proti obezite, ktorá významne zvyšuje riziko ochorení na rakovinu. Liga preto vyzýva ľudí prispieť do zbierky na „národný poklad“, kde sa namiesto peňazí zbierajú - žabáky. Na poklad potom prispeje ten, kto si ich odskáče, nakrúti sa pritom na mobil, video zavesí na stránku kampane a príspevok zdieľa na svojom profile.
„Nechceli sme nechať ľudí pasívne čítať nekonečné informácie o dôležitosti a potrebe pohybu pre zdravie. Chceli sme ich rozhýbať. Preto sme vytvorili kampaň, vďaka ktorej obyvatelia Slovenska reálne spaľujú svoje tuky. Celá kampaň prebieha na internete, jej súčasťou je microsite zabakyzazdravie.sk a viacero typov reklamných bannerov,“ približuje Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
V rámci kampane má 1 žabák približne 0,5 metra, ak ich Slovensko vyzbiera spolu 80 miliónov, dokáže obskákať celú zemeguľu!. „Žabákovanie“ svojimi skokmi podporili aj herečky Petra Polnišová a Zuzana Šebová. Podľa Event2all je v kampani aktuálne zapojených viac ako 100 000 žabákov.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS a Melon Marketing
Creative Director: Peter Rajčák
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Petra Gmucová
Account director: Barbora Sýkorová a Miroslav Medveď
Zdroj: red