StoryEditor

Potvrdené: Tesco povedalo, ku ktorej agentúre prechádza

10.08.2015, 13:17
Reťazec mení stratégiu. Nová agentúra si s pôvodnou podelí komunikáciu.

Tesco pred niekoľkými dňami ukončil spoluprácu s MADE BY VACULIK - agentúrou, ktorá bola od roku 2013 dvornou agentúrou reťazca. Nahradí ju agentúra Istropolitana Ogilvy.

Zmenu agentúry potvrdil dnes pre Stratégie hovorca Tesca Tomáš Ferenčák: Rozhodli sme sa pre renomovanú agentúru Ogilvy & Mather (na Slovensku Istropolitana Ogilvy), aby nám pomohla vytvoriť novú stratégiu značky Tesco vo všetkých štyroch krajinách V4  – Slovensku, Maďarsku, Českej republike a Poľsku. Agentúra Ogilvy & Mather má totiž za sebou úspešnú minulosť a odborné skúsenosti na všetkých trhoch, kde pôsobíme. V nadchádzajúcom období Ogilvy & Mather zohrá kľúčovú úlohu pri opätovnom hľadaní cesty k zákazníkovi a obnovení dôvery k značke Tesco."

Istropolitana Ogilvy bola v hľadáčiku už dlhšie ako potenciálna agentúra, ktorá by mohla nahradiť pôvodnú agentúru. Stratégie o tom informovali už pri odchode Tesca od MADE BY VACULIK. V tom čase informácia nebola potvrdená. Istropolitana Ogilvy patrí do rovnakej svetovej siete agentúr ako agentúra Ogilvy&Mather, ktorá sa od februára stará o kreativitu pre Tesco v Česku. 

Istropolitana Ogilvy však MADE BY VACULIK nenahradí úplne. MBV si naďalej ponechá digitálnu komunikáciu. 

"Radi by sme poďakovali agentúre MADE BY VACULIK za ich doterajší prínos značke a za profesionalitu, s akou riešia prebiehajúcu zmenu," uzatvára Ferenčák.

Prácu od MADE BY VACULIK pre Tesco môžete poznať aj z tejto reklamy, ktorá tento rok získala tri zlaté klince. 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 10:00