Tesco pred niekoľkými dňami ukončil spoluprácu s MADE BY VACULIK - agentúrou, ktorá bola od roku 2013 dvornou agentúrou reťazca. Nahradí ju agentúra Istropolitana Ogilvy.
Zmenu agentúry potvrdil dnes pre Stratégie hovorca Tesca Tomáš Ferenčák: „Rozhodli sme sa pre renomovanú agentúru Ogilvy & Mather (na Slovensku Istropolitana Ogilvy), aby nám pomohla vytvoriť novú stratégiu značky Tesco vo všetkých štyroch krajinách V4 – Slovensku, Maďarsku, Českej republike a Poľsku. Agentúra Ogilvy & Mather má totiž za sebou úspešnú minulosť a odborné skúsenosti na všetkých trhoch, kde pôsobíme. V nadchádzajúcom období Ogilvy & Mather zohrá kľúčovú úlohu pri opätovnom hľadaní cesty k zákazníkovi a obnovení dôvery k značke Tesco."
Istropolitana Ogilvy bola v hľadáčiku už dlhšie ako potenciálna agentúra, ktorá by mohla nahradiť pôvodnú agentúru. Stratégie o tom informovali už pri odchode Tesca od MADE BY VACULIK. V tom čase informácia nebola potvrdená. Istropolitana Ogilvy patrí do rovnakej svetovej siete agentúr ako agentúra Ogilvy&Mather, ktorá sa od februára stará o kreativitu pre Tesco v Česku.
Istropolitana Ogilvy však MADE BY VACULIK nenahradí úplne. MBV si naďalej ponechá digitálnu komunikáciu.
"Radi by sme poďakovali agentúre MADE BY VACULIK za ich doterajší prínos značke a za profesionalitu, s akou riešia prebiehajúcu zmenu," uzatvára Ferenčák.
Prácu od MADE BY VACULIK pre Tesco môžete poznať aj z tejto reklamy, ktorá tento rok získala tri zlaté klince.
Zdroj: Erika Brindzová