Globálna sieť Lowe and Partners, do ktorej patrí i slovenská agentúra Lowe GGK, sa spojila s butikovou americkou agentúrou Mullen. Vznikla tak nová sieť s názvom MullenLowe Group.
Zmena sa dotkne aj slovenskej agentúry Lowe GGK. Tá mení názov na MullenLowe GGK. Názov nie je jediná zmena, ktorou prešla agentúra. Zmení sa aj korporátna kultúra a logo.
Mullen je na americkom kontinente agentúra považovaná za vyzývateľa, ktorý pracuje na spôsob „hyperbundled“ – čiže s maximálnou previazanosťou všetkých divízií - kreatívne agentúry, mediálne agentúry, digitálne agentúry a agentúry, ktoré využívajú nákupné správanie spotrebiteľa. Práve tento spôsob práce sa má preniesť do všetkých agentúr siete.
Slovenská agentúra Lowe GGK dostane aj nové logo, ktorým je chobotnica s chápadlami (Challenger Octopus). Tými majú byť spomínané divízie. Práve cez symbol chobotnice má nová sieť vyjadrovať, že je schopná pracovať so všetkými divíziami naraz. Logo na facebookovej stránke agentúry vyzerá trochu odlišne, ide o chobotnicu v obrysoch.
Okrem názvu a loga sa zmení aj celková korporátna kultúra agentúry. Marek Pajtáš, ktorý vedie agentúru na Slovensku, víta zmenu pozitívne. Podľa jeho slov je mu kultúra, ktorú do siete priniesla agentúra Mullen, blízka. Založená je na plochej štruktúre, v ktorej sa stierajú hierarchické rozdiely medzi jednotlivými pozíciami v agentúrach.
Agentúra LOWE GGK zmení i dizajn svojich priestorov, po novom by mala vyzerať približne takto:
Komunikovať bude agentúra prostredníctvom nových korporátnych prvkov:
Takto sa agentúra po novom prezentuje. Postavená má byť na princípe, kedy je schopná prijímať výzvy a klientom dávať "nespravodlivo veľa pozornosti".
Zdroj: Erika Brindzová