Dejan Galovič (na fotografii vedľa), bývalý kreatívny riaditeľ a Ada Šimšíková traffic manažérka, obaja z agentúry MADE BY VACULIK, zakladajú vlastný tím.
Z agentúry odišli v júni tohto roka, v týchto dňoch spoločne spúšťajú vlastný projekt D&A. Ide o kreatívno-produkčný tím.
Na čo má byť tím zameraný, vysvetľuje Ada Šimšíková: “Radi by sme teraz využili naše skúsenosti a chuť pustiť sa do nových projektov. Chceme klientom priniesť nový pohľad na budovanie ich značky. Pomocť im správne uchopiť DNA brandu, vytvoriť jednoznačnú konzistetnú identitu od loga až po veľkolepý event.”
"Paralelne s týmto už pracujeme na vlastných projektoch z oblasti zábavnej produkcie,” dodáva Dejan Galović.
Fungovať chcú v malom dynamickom tíme, ktorý sa má spájať s odborníkmi z oboru.
Dejan Galović pracoval v MADE BY VACULIK 12 rokov, z toho 8 rokov na pozícii kreatívneho riaditeľa. Podpísaný je pod kampaniami pre Tatra banku, keď napríklad spúšťala hlasovú biometriu. Pracoval tiež pre klientov ako Aegon, Aegon-CNOOC, T-Mobile či Avon, pre VŠMU pripravoval kampaň s názvom Radi striedame postavy a tiež stál pri zrode konceptu pre Tesco s názvom Hravo a Zdravo. Všetky kampane pochádzajú z dielne agentúry MADE BY VACULIK, Dejan je tiež autorom samotného názvu MADE BY VACULIK z čias, keď sa agentúra premenovala z Vaculik Advertising na spomínanú MADE BY VACULIK.
Agentúra za Dejana Galovića nehľadá náhradu, jeho agendu si rozdelili kreatívni riaditelia Peter Ižo a Boyo Dohnal, potvrdila to pre Stratégie Zuzana Ďurčeková, managing directorka v MBV.
Ada Šimšíková (na fotografii hore) v agentúre MADE BY VACULIK manažovala kreatívne tímy z pozície traffic managerky a predtým sa starala o klientov ako account managerka v reklamnej agentúre Roland Torsten Advertising.
Zdroj: Erika Brindzová

