StoryEditor

Zlatá studňa odštartovala TV kampaň

08.09.2015, 15:00
Slovenské pramene a žriedla si od kampane sľubujú vytvorenie a prehlbovanie pozitívnych emócií a vzťahu spotrebiteľov k značke, posilnenie jej znalosti a imidžových atribútov.

„Pre nás ľudí je prirodzené ochraňovať svoje deti či blízkych a prinášať im len tie najlepšie veci. Veríme, že aj Zlatá studňa bude patriť k takýmto vyhľadávaným kvalitným prírodným produktom. Prostredníctvom príbehu s ikonou značky, ochrancom prameňa, mohutným jaseňom, komunikujeme rodinné emocionálne hodnoty ako ochrana a starostlivosť, ale aj racionálne benefity Zlatej studne, výnimočnú čistotu,“ hovorí ku kampani Kristína Grófová, senior brand manager značiek Zlatá studňa a GemerkaATL podpora je prepojená s aktivitami na mieste predaja, ktoré podporujú naplnenie obchodných cieľov.

 

Vizitka kampane:

Kampaň: Zlatá studňa – Príbeh jaseňa

Agentúra Wiktor Leo Burnett

Creative director: Ivan Horvath/Peter Kačenka

Art direction: Martina Mihalová

Produkcia: Leopard production

Režisér: Dominik Miškovský

Fotoprodukcia: Matuš Bence / Ekran

Hudba a spev: Jana Kirschner

Timing: jeseň 2015

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=x70zDzhgBWQ

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 06:51