„Pre nás ľudí je prirodzené ochraňovať svoje deti či blízkych a prinášať im len tie najlepšie veci. Veríme, že aj Zlatá studňa bude patriť k takýmto vyhľadávaným kvalitným prírodným produktom. Prostredníctvom príbehu s ikonou značky, ochrancom prameňa, mohutným jaseňom, komunikujeme rodinné emocionálne hodnoty ako ochrana a starostlivosť, ale aj racionálne benefity Zlatej studne, výnimočnú čistotu,“ hovorí ku kampani Kristína Grófová, senior brand manager značiek Zlatá studňa a Gemerka. ATL podpora je prepojená s aktivitami na mieste predaja, ktoré podporujú naplnenie obchodných cieľov.
Vizitka kampane:
Kampaň: Zlatá studňa – Príbeh jaseňa
Agentúra Wiktor Leo Burnett
Creative director: Ivan Horvath/Peter Kačenka
Art direction: Martina Mihalová
Produkcia: Leopard production
Režisér: Dominik Miškovský
Fotoprodukcia: Matuš Bence / Ekran
Hudba a spev: Jana Kirschner
Timing: jeseň 2015
https://www.youtube.com/watch?v=x70zDzhgBWQ
Zdroj: rm

