StoryEditor

Marketéri najviac využívajú reklamu na sociálnych sieťach

28.10.2015, 12:44
V prieskume TNS Slovakia a Stratégií marketéri prezradili, ktoré formy online reklamy preferujú.
Využíva vaša spoločnosť na propagáciu svojich produktov alebo služieb internet?
Počet respondentov 87
Áno 93
Nie 5
Neviem 2
   
Aké všetky formy online reklamy využíva vaša spoločnosť*
Reklamu na sociálnych sieťach 85
PR články 73
Kontextovú reklamu (reklamu vo vyhľadávačoch, optimalizáciu www stránok) 62
Reklamné emaily 62
Statické banerové reklamy 59
Dynamické banerové reklamy 47
Pop-up reklamy 20
Out-of-the-box reklamy 12
Superstitial, interstitial 10
Iné 4
Neviem 0
*respondenti, ktorých spoločnosť, v ktorej pracujú využíva na propagáciu internet.
   
A ktorú formu online reklamy využíva vaša spoločnosť najčastejšie?*
Reklamu na sociálnych sieťach 40
Kontextovú reklamu (reklamu vo vyhľadávačoch, optimalizáciu 26
PR články 11
Dynamické banerové reklamy 7
Reklamné emaily 6
Statické banerové reklamy 2
Superstitial, interstitial 1
Pop-up reklamy 0
Out-of-the-box reklamy 0
iné 1
Neviem 5
*respondenti, ktorých spoločnosť, v ktorej pracujú využíva na propagáciu internet.
V porovnaní s minulým rokom sa rozpočet vašej spoločnosti na internetovú reklamu...?*
Zvýšil 65
Znížil 2
Nezmenil sa, ostal na rovnakej úrovni 26
Neviem 6
*respondenti, ktorých spoločnosť, v ktorej pracujú využíva na propagáciu internet.
   
Údaje sú v %.  
N=87  
Zdroj: TNS Slovakia, 2015  
   

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 15:30