Na webe Stratégií minulý týždeň najviac zaujala správa o tom, ako americký novinár písal o Slovensku v Los Angeles Times.
Celkovo to bol pre Stratégie výborný týždeň. Na počítačoch* dosiahli návštevnosť 39 303 RU a opäť zvíťazili medzi B2B alebo B2C webmi o médiách, reklame a marketingu (Mediálne.sk malo 21 083 RU, O médiách 10 083 RU). Z mobilov k tomu Stratégiám pribudlo ďalších 11 273 RU.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 10. do 16. augusta 2015)
1. Americký novinár píše o Slovensku: Je to zabudnutý raj sveta
2. Takto sa obliekajú televízni redaktori. Niektorí neprimerane
3. Rozhovor: S Kofolou máme unikátny koncept, žiadne jedlo z mikrovlnky za 45 sekúnd
* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC
Zdroj: ik

