StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Ako si americký novinár obľúbil Slovensko

19.08.2015, 16:00
Stratégie opäť vyhrali týždeň. Prinášame výsledky návštevnosti a rebríček top správ.

Na webe Stratégií minulý týždeň najviac zaujala správa o tom, ako americký novinár písal o Slovensku v Los Angeles Times.

Celkovo to bol pre Stratégie výborný týždeň. Na počítačoch* dosiahli návštevnosť 39 303 RU a opäť zvíťazili medzi B2B alebo B2C webmi o médiách, reklame a marketingu (Mediálne.sk malo 21 083 RU, O médiách 10 083 RU). Z mobilov k tomu Stratégiám pribudlo ďalších 11 273 RU.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 10. do 16. augusta 2015)

1. Americký novinár píše o Slovensku: Je to zabudnutý raj sveta

2. Takto sa obliekajú televízni redaktori. Niektorí neprimerane

3. Rozhovor: S Kofolou máme unikátny koncept, žiadne jedlo z mikrovlnky za 45 sekúnd

 

* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:21