Ak vás napadne medveď, kým si vymieňate pneumatiku na zasneženej ceste, McDonald’s navrhuje, aby ste sa schovali vo svojom aute, zavreli oči a predstavili si šťastné chvíle. Môže byť aj sen o sendviči.
To hovorí jedna z troch nových reklám od TBWA\Paris, ktorá propaguje nový sendvič od McDonald’s – American Winter.
Druhé video zobrazuje tú istú postavu – mladého muža – v otrhanom oblečení, ako blúdi zasneženým lesom. Po klasickej nehode, zahŕňajúcej lávku ponad studenú rieku a poriadnu dávku bolesti, sa muž vráti k tej istej fantázii. Teplá lyžiarska chata s blčiacim ohňom a dvoma blond modelkami.
Tretie video zobrazuje nešikovnú rybársku výpravu, pri ktorej si mladý muž zapichne do nohy. Aj tak nechcel jesť surového pstruha a všetkým je jasné, že tento chalan asi oheň rozložiť nevie, píše adweek.com.
Zdroj: Erika Brindzová

